I'm so excited, and I just can't hide it

Hej bloggen!

Nu var det ett tag sen ja bloggade. Jag hade inte tid att blogga mer i New York så det blev ingen mer uppdatering där. Men jag har gjort så mycket, något varje dag verkligen. Jag var ju som sagt uppe i Empire State Building, gått runt i Central Park, sett frihetsgudinnan, gått i Chinatown, vart vid Times Square, sett på baseball, gått på bio, vart i ett av världens största köpcenter, sett en massa kända hotell och andra kända grejer (ALLT är ju i stort sett känt i NY men, haha), ätit så mycket goood mat, träffat några bekanta, solat lite och mycket mer! Allt har varit perfekt!!! Vädret har varit mulet någon dag sådär men för det mesta har det varit varmt och soligt. Det är så fuktig luft där också. Vill verkligen tillbaka. De två veckorna där gick sjukt snabbt?! Skulle vilja vara där minst två veckor till, hos min saknade syster!

Kom hem i tisdags då efter två helt sjukt underbara veckor och då var jag helt död efter flygresan. Var så sjukt trött så orkade typ ingenting. Träffade Jenny en snabbis innan träningen bara och sen drog jag hem igen och bara chillade resten av dagen. Mamma hade gjort cheesecake till oss när vi kom hem så det var gott! Lade mig rätt sent den dagen.
I onsdags skulle jag egentligen dratt till skolan men jag var fortfarande helt off då. Hade ont i magen, mådde illa och massa andra jävla symptom också, men själva tröttheten var ju bara värst. Kunde knappt stå på benen alltså. Sov till ungefär fyra den dagen och det behövde jag verkligen. Träffade Virre lite ute då också för att få lite luft.
Dock fick jag inte mycket sömn den natten eftersom jag sov så mycket dagen innan, och det var lite surt för igår, torsdag, hade jag nationellt prov i matte. Det behöver man ju verkligen energi till men det hade jag ju inte kan man säga. Mådde skit innan provet och kunde ingenting heller kändes det som, men efter provet mådde jag bättre. Tror mycket stress inför provet gjorde att jag mådde dåligt också. Senare på dagen var jag fortfarande väldigt trött och matt i kroppen så kunde inte vara med på träningen. Följde istället med mamma på en vårfest på hennes jobb och åt korv och annat gött, hehe. Orkade knappt med det men det var väl trevligt! Efter det träffade jag Hampus en stund och åt ännu mer god mat som hans mamma hade lagat. Snacka om att det blev mycket mat igår!!
Idag mår jag mycket bättre än de andra dagarna. Jag är fortfarande trött men känner mig lite piggare, fick mycket sömn inatt. Det var en chill dag i skolan också så det var gött! Nu blir det ju långhelg eftersom det är studiedag på måndag. Känns sjuuukt underbart! Behöver verkligen det. Jag som vart ledig i två veckor.. Haha, nej men ni fattar (inte många som läser men, HAHA).

Nu ska jag snart käka. Vi får se vad det blir, antingen pizza eller kebab, hehe. Go fredag! ♥




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0