Mycket text igen

Hej bloggen!

Kom hem från träningen för ett tag sen. Nu ska jag ta en dusch och äta!

Lite vad jag gjort i veckan:
Jag fyllde ju som sagt år i söndags och jag hade en jättebra födelsedag verkligen! Fick massa fint och åt tacos till middag och glass- och marrängtårta till efterrätt. Så himla gott var det!

I måndags var det en chill dag i skolan. Hade bara lektioner fram till elva och sen drog vi till stan för att kolla en pingisturnering vi har med skolan. Slutade tidigare då och senare var det fotbollsträning.

I tisdags hade vi SPEX i skolan, där alla klär ut sig till något kul och jag var utklädd till sjuksköterska! Haha, så himla rolig dag, många var så jävla balla! Det som är så synd är att på själva spexbilden med hela klassen så syntes bara mitt ansikte och inte min klädsel så man såg inte hela min outfit. Så var det för fler också..
Senare var det match mot Gauthiod i bästa Grästorp. Vi förlorade med 4 eller 5-0 :( Kunde inte spela mycket heller eftersom att jag har så ont i höftkulan. Har ont i vaden också, har fan ont överallt känns det som, haha. Hoppas det blir bättre!

I onsdags, igår, gjode jag klart en tekninkuppgift, följde med mamma och handlade och lite såna småsaker.

Idag har det också vart en lugn dag i skolan. Vi tränade mycket på vad vi ska göra på skolavslutningen och inte så mycket mer. Hade ju som sagt träning nu på kvällen också.

Btw; hade en skit rolig och mysig kväll hemma hos Ida i lördags också med mina girls. Eurovision Song Contest och massa skrik beskriver kvällen, haha! ♥

Bilder från SPEX kommer!
Förlåt om det blir så mycket text varje gång men har inte hunnit blogga på veckodagarna


Bedske danske fanet


Sverige låg fan etta ett långt tag juu!! Bästa Saade. Fan vad vi skrek av glädje alltså, haha


Min gose katt


Vi åt ju tacos på min födelsedag. Här är dock inte allt framdukat som man ser, hehe. Köttfärsen och grejer fattas ju


Goaste tårtan! Haha, mamma faila lite när hon skulle skriva "16 år"


Fick fina rosor (a)


Pingisen i måndags


Solnedgång efter matchen i tisdags. Haha, alla i bilen var tvungna att ta kort


Hahaha, Mayo asså! Han transade sig lite igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0