Sommarbilder - fortsättning

Fortsätter att ladda upp andra delen av mina sommarbilder nu!


Kom hem till Evelina och såg detta på hennes dörr, haha bästa Eve


Ett as stort löv vi hittade, haha


Min lilla katt gosar


Missy, så fin!


En biokväll med Becca, Hampus, Erik och Marcus. Trollkarlens lärling!


Sleepover också!


Virre en sommarkväll på lekplatsen


En av många goa tjejkvällar ♥










Go kväll hos Ida med henne, Virre och Jenny




En dag på kyrkorgården, haha. Var där med Julia och Sara för att lämna blommor


Jakt på presenter till Hanna M, inne på Elgiganten


Kalas hos Hanna med rosa tema. Sjukt kul!









Det var väldigt mycket gott som bjöds!




En härlig sommardag med Sara, Julia och Sara. Vi köpte glass och banan och satte oss vid kanalen på en filt och åt, mysigt!


Sara och Sara


Julia


Första eller andra dagen i nian. Temadag typ!


Vad små alla ser ut, det var nästan bara ett halvår sedan och nu ser alla mycket äldre ut




Sara och Julia i bilen på väg någonstans, kommer inte ihåg vart, hehe..


Haha, alltså Jenny..


Kollade många matcher och här är bland annat en som jag såg med..


.. Ida och..


.. Veronica!


Var på junkfest med Ivana och fler!


På bussen på väg hem satt det en framför oss med världens längsta tumnagel, haha!


En ring jag köpte


En av alla stora frukostar jag åt, haha. Älskar frukost!


Pizza med Jenny ♥


Sofia, min syster, övningskörde en dag och vet inte vart vi hamnade, haha


Tjejkväll hos Elin






Mmmmm!


Liseberg med Daniella, Jenny och Linnea!


Lisebergskaninen ♥


Linnea och jenny i Jukebox. Jenny ser lite borta ut? HAHA!


Detta måste vart sommarens bild alltså, hahaha!


Haha, bästa!


Älskade Liseberg!






I Sagoslottet ♥





Detta var min förra sommar i bilder. Gjorde en massa mer saker som inte har fastnat på bild, och har en massa bilder på kameran och så, så detta var inte allt! Fan vilken underbar sommar det var, och denna sommaren ska bli minst lika bra, om inte bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0