Sommar ♥

Sitter uppe än, och kollar igenom en massa bilder från sommaren. Kom på nu hur mycket jag älskar sommaren! Sommaren är verkligen det bästa som finns. Saknar verkligen känslan av sommaren, när man går barfota på den brännheta marken, går runt och svettas i shorts och linne, badar med vänner i alla olika sjöar och hav i närheten, är ute hela kvällarna och nätterna, campar med familjen och vännerna vid midsommar, har underbara tjejkvällar, träffar så mycket nytt underbart folk, alla dagar man äter så god mat och äter glass hela tiden, alla dagar man grillar på altanen, alla dagar och kvällar man bara är, går runt i tunna, snygga sommarkläder utan att frysa. Fan vad man lever då! Sommaren och känslan av sommaren är så obeskrivlig. Jag längtar så otroligt mycket till denna sommaren, vem gör inte det?! Som alla säger varje år, detta ska bli en riktigt, riktigt, riktigt bra sommar! ♥


En studsmattekväll hos Rebecca


På badhuset första sommarlovsdagen med Sara och Jenny..


.. och Julia och Sara


Trampbåt på Hafsten som varje år


En liten ö vi trampade till






På bryggan. Man ser midsommarstången också! Bästa Hafsten ♥






Krabbfiske här egentligen, men sitter och tar kort istället, haha. Flip-flop och tunna sommarskor alltså ♥


Brännan!


Min söta mamma på färjan till eller från Lysekil


"Vandring" till Hafstenstoppen med Becca och syskonen


Utsikten. Mycket coolare i verkligheten!


Hittade en orm förra året på vägen ner


En av alla goa dagar på kullen. Hampus och.. det är Andreas röv som sticker ut, haha


Min kaaaa

'
Lilla Beccan



I halmstad på härliga Tylösand där vi hälsade på min bror Timy. Brodern Andreas steker på här!








Bästa Fallens dagar! Fick bild på Stål-Henrik och Supersnällasilver-Sara, WOHO!


Fick se Adept live




Jenny och Vilma på Fallens


Älskar verkligen Fallens dagar! Äntligen något som händer i Trollhättan då och det finns så mycket man kan göra. Något mer positivt är att man träffar så mycket folk!

Vilma tog en utmaning och sprang runt i en stor boll, haha. Minnen!!


Raketer på Fallens






At lekparken med Becca + vinbär. Jag älskar alla bär och frukter som finns så när alla sommarens godheter spricker ut och mognar på sommaren lever jag i paradiset! Kan inte sluta äta vinbär!


En av sjukt många kvällar med dem bästa Evelina och Sofia..


.. och Veronica och Jenny


Ma girls ♥


Chill kväll hos Beccis


Min fina och älskade katt Missy som dog i höstas :( Saknar min gosekatt! ♥


Bästa Converse! Dock är dem helt sönder nu, haha, måste köpa nya!


Jenny i väntan på bussen till den bästa staden Göteborg ♥


På bussen hem, lite hyper?


Vinbär på kullen som alltid!


Glädjen när dem första jordgubbarna har mognat!


Min fina mamma äter i vårat goda körsbärsträd en dag efter jobbet


Himmelriket, at Eves house!


En vinbärskväll med Virre, Eve och Linnea




Den berömda lekplatsen! Här har man spenderat många dagar, hela mitt liv typ!


Missy ♥


Linnea och Signe, så söta!


Följde med Rebecca och hennes familj till Haverdal i Halmstad där hennes kusiner har en stuga


Söta Becca en skön sommarkväll i Haverdal!


Stugan. I den lilla stugan till vänster sov jag och Rebecca, riktigt mysigt! Världens skönaste hängmatta också!


Beccas kusin Kaisa och Beccaaa


Sista dagen i Haverdal drog vi till något fik och bredvid fanns det en liten gullig affär. Hittade ett fint fönster där, haha


På väg hem. Älskar när det regnar när man åker bil, så mysigt! Blev donken och godis på hemvägen ♥


En av många smoothies jag gjorde under sommaren


En vanlig dag med mitt cp-barn!


Virres ULTRA-söta hund Rocky! ♥


En mysig kväll på Jennys uteplats med BB-unit!

Har laddat upp en miljon bilder nu känns det som, haha, men har dock många fler som kommer upp imorgon! Godnatt nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0