Minnen

Hejsan bloggen!

Idag sov jag ut till kvart över tolv, lade mig halv tre inatt. Förut var jag med Jenny en stund och vi gick till en lekplats vid min mormor som väckte mycket minnen. Vad töntigt det lät, men that's it. Efter en promenad med henne drog jag hem och åt mat. Ikväll klockan åtta har jag ju match i Vänersborg också, vet inte vad jag ska göra tills dess. Nu ska jag börja packa lite i alla fall.

Här kommer några bilder som Julia T tog igår hos Maria (har inte lagt in mina bilder på datorn än):





















Update: Såg nu att bilderna skärs av och att inte hela bilderna syns. Orkar inte ladda upp alla igen i ett mindre format så det får vara så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0