Disco

Godmorgon bloggen!

Hade en grym dag igår. Först var det skolan och på sista lektionen fick vi semla på matten, riktigt gott! Sen på kvällen hade min klass två discon för en massa små barn. På första discot kom det jättemånga men sen på andra var det lite färre kan man säga.. Men det blev sjukt kul ändå! När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade med en gång. Sov där i en timma och gick upp och la mig i min säng sen.

Idag vaknade jag runt tjugo över elva. Satt vid datorn en stund och åt frukost för inte så längesen. Senare blir det Överby med Daniella. Ha en bra dag! ♥


Åt tacos igår. Det är så gott!


Cashflow!


Sara och några småbarn


Man ser inte så mycket men det var på discot i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0