SATC

Hejsan!

Var nyss en stund med Rebecca. Nu blir det köttbullar, potatis och brunsås och sedan träning!

Igår var jag ju på Överby med Sara. Vi åt där och jag shoppade lite nya plagg. Bland annat en ny bikini som jag verkligen behövde. Vågade mig på en långklänning på rean också. Köpte även två skjortor, en vit och en jeansskjorta. Efter Överby drog vi till Julia där det bjöds på jättegoda muffins och saft! Senare mötte jag upp Maria vid jätten där vi köpte grejer att mysa med på kvällen. Jag sov där inatt och vi kollade på Sex and The City 2, som jag har velat se jättelänge. Riktigt bra och tjejig film!

Idag vaknade vi rätt sent och åt då frukost. Sen satte vi på första SATC-filmen. Hann dock inte se klart hela för jag var tvungen att dra hem. Men det var en go kväll/natt/morgon med Maria, hehe!


Så himla goda, Julia som bakat!




En normal bild på girlsen..


Maria igårkväll


Rebecca är ju normal i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0