Jag tänker hoppa, ner från Eiffeltornet

Är i Hafsten nu. Har varit här i några timmar men, haha. Åkte hit med Emelie och när vi var framme tog vi en runda på campingen som vanligt, och hittade ett fett smultronställe. Gött! Sitter och lyssnar på en massa goa gamla låtar, typ Ted Gärdestad låtar och andra gamla hits nu (haha, låter som typ 50 år), med Rebecca, bästaaa!

Nu har Rebecca och Johanna kommit också så vi har varit med dem i deras stuga lite och gått runt. Vi har så mycket minnen här som vi snackar om! Senare kommer min bror, min kusin Kim, hans tjej, hennes barn, Robin, hans mamma Maria, Apell, Sofia, Polley, min moster Linda och hennes man Tommy, och imorgon kommer min kusin Glenn och hans två barn + fru, kusinbarnen Gabriel, Jonathan och min kusin Åsa, Sara, Martina, Hampus, Carina och Frank. Hahaha, jag döör, vi blir bara fler och fler för varje år här! Så himla kul! På lördag kommer Johanna  Shaw också, som har kämpat och slitit på jobbet. Denna helgen ska bli så jävla grym! ♥

Hade tänkt att ladda upp några bilder nu men det funkar inte?! Tror det har något med det här internetet att göra, som vi har på campingen. Fan vad tråkigt med bara text, men jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0