Hafsten! ♥

Hej bloggen!

Ingen uppdatering idag. Har inte tänkt på det eller haft tid.

Vaknade typ halv tolv och började packa in kläder och sånt i husvagnen. Idag åkte mamma och pappa till Hafsten, kusten, och jag ska åka dit imorgon. Vi ska fira midsommar där med en massa andra också, som varje år. Skitkul! Så jag var tvungen och packa in grejer då och sen träffade jag Vilma och Jenny. Vi har varit hela dagen och kvällen och bara haft det allmänt kul! Älskar er tjejer! Åt upp en hel melon själv också, haha, så har kissat ett par gånger den senaste timmen kan jag säga.

Nu måste jag lägga mig. Ska åka kvart över tio till Hafsten imorgon, så det blir tidig uppgång.. Godnatt! ♥

Lite bilder på campingen:

Hafsten SweCamp Resort
Hafsten SweCamp Resort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0