Go vecka

Nemen hejsan bloggen!

Mer än en vecka sen jag skrev, men återigen så har veckan varit helt fullspäckad. Hade en massa inlämningsuppifter att ta tag i o.s.v.

I onsdags åkte jag och klassen till Ulvön på läger, till lördag. Fyfan vad kul det var!! Visst stör man sig på sin klass ibland.. rätt ofta då, haha, men efter den här helgen älskar man den på nytt. Så himla roligt har jag haft det! Vi åt god mat, spelade kubb, badade och solade en massor, tog nattdopp, spelade kort, sanning eller konka, flashade lite privata kroppsdelar (hahaha) och massa mer. Riktigt minnesvärd helg! ♥

I lördags när jag kom hem därifrån var jag så sjukt trött eftersom det inte blev alls mycket sömn där, såklart. Då drog jag till jätten med Jenny och köpte melon och på kvällen kom Virre, Jenny och Mayo hit en sväng. Senare när de hade dratt drog jag till Rebecca och sov där.
Igår vaknade jag då upp där och fick pannkakor till frukost, så gott! Senare åt jag på Subway med min mamma och min broder som är här och hälsar på från Halmstad. Mer mot kvällen blev det bio, Pirates of the Caribbean - On stranger tides, med Jenny, Daniella och Sara L. Riktigt bra film! Älskar ju alla Piratesfilmerna så denna var värd att se. Efter det var det ju Big Brother-finalen klockan nio, som jag kollade med Becca. Och jag säger bara: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! Fan vad gött att Simon vann, han var så jävla värd den vinsten! Synd dock att Martin inte kom tvåa, men jaja.. Tro fan att jag och Becca skrek alltså, haha. Resten av kvällen satt vi i min husvagn och spelade kort, åt en massssaaaa mat (som jag har as ont i magen idag av + illamående. Haha, bra jobbat) och dunkade musik.

Nu blir det grillat! =)

Fler bilder från veckan som gått och lägret kommer!


Förra lördagen hos Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0