Fetaste helgen

Hallå där!

Var ju en stor del av dagen i kyrkan igår. Jättefina konfirmationer! Fick följa med både Rebecca och Hampus hem och äta mat och tårta och sånt, så det blev mycket god mat igår. På kvällen mötte jag upp Linnea och vi gick en sväng och drog sedan till jätten. Där var vi skit länge för att vi hade sån beslutsångest för vad vi skulle köpa, så vi köpte en massa olika istället, haha. Skräll! Fan vad vi åt alltså, men det är ju förfan sommarlov så vem bryr siiiig? Riktigt mysig kväll med henne i alla fall. Vi såg filmen The Holiday som jag har velat se väldigt länge. Den var faktiskt väldigt bra! Drog hem sent från Linnea och snälla Becca kom och mötte mig.

Idag vaknade jag runt tolv. Skönt att sova ut för en gångs skull! Började dagen med en springtur och nu har jag duschat och ska strax till Överby med Sara.

Ska fixa mig nu, puss! ♥

Min helg har i stort sett bestått av att äta. Hahaha, kolla bara:












Mitt och Linneas köp igår. Så jävla grymma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0