Bästa 9af

Hemma nu efter världen goaste kväll med bästa folket! Jag älskar min klass sjukt mycket vissa gånger alltså, haha. En jätte mysig kväll med klassen, Maria, Ivana och Vilma. Kvällen började med att alla tjejer satt på Max och snackade. Sedan vidare till Strandgatan där vi hade bokat bord och killarna kom dit. Vi satt och fikade, köpte varm choklad och hade det allmänt mysigt. När det stängde drog de flesta vidare till en lekpark och fortsatte kvällen där. Vi hade sjukt kul! Låg tätt ihop med en massa filtar, lekte på lekplatsen, haha och körde Robinson. Haha, sjuk kväll! Nu är jag i alla fall hemma och ska lägga mig, är en aning trött nu kan man säga..

Godnatt! ♥


Hanna, Maria och jag på Strandgatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0