Gothia Cup

Hej bloggen!

Är hemma från Stockholm nu, eller kom hem i torsdags. Hade det skit bra där! I måndags kom vi dit på kvällen så då kollade vi bara på film. I tisdags gick vi på stan heeela dagen lång och på kvällen kollade vi på den sista Harry Potter-filmen. Den var sjukt bra tycker jag! Coolt med 3D också. På onsdagen var det Gröna Lund som gällde. Det var så mycket folk och så långa köer så vi hann inte åka så mycket, haha, men en del hann vi med! Jag och Rebecca spelade för över 100 spänn också och vi vann ingenting, som vi är jävligt sura över, så kommer Carro och spelar för 30, och vinner självklaaart stjärnvinst.. Så typiskt, haha. I torsdags var det dags för hemfärd, men bara för mig. De andra skulle hem på fredag men jag tog tåget hem för att jag skulle upp tidigt till Gothia Cup igår, fredag.

Så igår var jag alltså på Gothia Cup med Jenny och vi var där hela dagen. Kollade matcher, käkade och såg några man kände och kände igen. OCH vi träffade snyggingen Andreas Wijk och tog kort med honom, hihi. Vi tänkte dra på Club Gothia men vi kom på att vi inte hade pengar så vi fick skita i det och stressa som fan till bussen istället, haha.

Idag ska vi åka till Göteborg, Gothia Cup igen och se det sista, och jag hoppas att det blir Club Gothia ikväll, det är tänkt så men inte helt säkert än. Vi åker ner senare idag, runt halv fyra skulle jag tro.

Nu regnar det som fan ute, ska sätta mig och kolla på tv och äta tror jag. Ha en bra dag och helg, puss! ♥


Jenny, Andreas Wijk och jag. Haha, ser helt fail ut. Kan inte ladda upp fler bilder nu för det cpar, men bilder från Stockholm kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0