Bästa Rhodos!

Hallå där min kära blogg!

Jag kom ju egentligen hem runt halv fem i onsdags natt från Rhodos men har inte hunnit eller tänkt på att blogga sedan dess.

Jag hade det i alla fall sjuuukt underbart och så jävla bra i Rhodos. Har aldrig haft så kul, det var verkligen den roligaste veckan i mitt liv. Så himla glad att jag åkte med! Resan började sjukt bra och mötte min gamla klasskompis Michael på flygplatsen också så vi umgicks en del där nere. Väl där nere blev det mycket sol, bad, mat och party! Träffade en massa annat härligt folk också. Fyfan vad jag hade det bra! Fick sån ångest när vi åkte hem sen alltså, tillbaka till tråkiga Trollhättan.. Men, från fredag till söndag, idag, så har det varit Fallens dagar här så jag har haft en rolig helg ändå. Vi har gått på stan varje dag och träffat mycket folk och så, och ikväll var det Oskar Linnros och fyrverkerier som gällde. Oskar var skit bra och han är ju så snyyyygg, så det var ett bra avslut av Fallens dagar! I fredags var det RixFm-festival också, som var helt okej och igår, lördags så var det Erik Hassle och Veronica Maggio. Mycket kändisar har man ju sett i alla fall, haha. Inte nog med det, i Rhodos hittade jag Rodney, Sonia och två av hunkarna från Big Brother också, och Jan-Pierre från Paradise Hotel, haha, helt sjuuukt, gick fram och pratade med dom alla! Det var två till från PH också men de hittade jag inte.

Så den senaste tiden har varit väldigt händelserik och rolig kan man säga! Men här tar det fan inte stopp, imorgon drar jag till Stockholm med Rebecca till torsdag eller fredag. Då blir det nog Gröna Lund och sista Harry Potter filmen i 3D. Gothia Cup startar ju imorgon och är till lördag också så dit ska jag på fredag och lördag tror jag, med Jenny.

Nu kom jag nyss hem från Fallens och ska vara inne på datorn lite till, sen får jag nog gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon till Stockholm, har inte fått någon riktigt sömn, förutom inatt, på mer än en vecka. I Rhodos var det fan no sleep, all in bara, haha. Så ha det så bra så länge så kanske vi hörs när jag är i huvudustaden. Puss och kram! ♥




Häng vid poolen






Åt melon heeela tiden i Rhodos. Bästa som finns i värmen!






Stranden var helt underbar!


Så fin solnedgång sista dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0