Rockin' the latest

Heeej!

Bloggade aldrig igår, orkade inte.

Men igår började jag dagen med en go joggingtur med pappa. Sen försökte jag lära mig en dans också, så svettades som en gris, i den här värmen också, haha. Sen träffade jag Rebecca och vi plockade massoooor av vinbär. De åt vi sedan med mjölk och socker, så himla gott, älskar vinbär! Mer mot kvällen drog jag till Strandgatan med Jenny och sen gick vi runt i stan lite.

Idag vaknade jag vid tolv och följde med mamma och hämtade Sofia och Shaw. Sen drog vi hem till Shaw för att skriva ut lite papper, för på onsdag, fick reda på detta igår, så ska jag.... ÅKA UTOMLANDS!! WOHO! Fyfaaaan vad gött eller? Mamma beställde en sista-minuten-resa igår till Rhodos, där det just nu är Beach Summer Party 2011 också. Kan det bli bättre?! Har velat åka utomlands länge nu, till ett varmt land och nu blir det Grekland i en vecka då. Sååå jävla underbart! Har aldrig varit utomlands på sommaren heller så det ska bli kul.

Nu kom jag nyss hem från en joggingrunda idag igen med pappa och är sjukt svettig, fräscht. Så ska ta en dusch nu och sen ska jag träffa Evelina en stund. Ikväll ska jag träffa Ivana också!




Vinbäääär ♥




Var på Jätten en snabbis igår också, jag och Beccis


Strandgatan med Jenny


Shaws gosiga katt, Theodora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0