GREKLAND!

Heeej bloggen!

Nu har jag väldigt bråttom för nu ska vi åka till Landvetter. Planet går ikväll tjugo i sex men vi åker tidigare för att det först och främst tar en stund dit, sen ska vi äta på Landvetter och sen checka in. Incheckningen stänger ju en timma innan man får gå på planet.

Men igår i alla fall var jag i Götebor och shoppade med Sara. Hittade två grejer, en t-shirt från Monki och en långärmad t-shirt från Zara. Båda på rean, kap! På kvällen mötte jag Jenny vid jätten och köpte melon, hehe.

I aöndags var jag med Evelina, Linnea R, Veronica och Jenny och vi åt vinbär, haha. Senare mot kvällen drog jag, Jenny, Ivana och Evelina till Strandgatan, mysigt!

I måndags bakade jag, jenny och Julia tårta till Sara som fyllde år, Grattis! ♥ Var på Överby också och köpte en ny resväska, rosa, hihi.

Nu måste jag verkligen åka. Ha det bra här i Sverige, ses om en vecka! Fan vad gött det här ska bli. RHODOS HERE WE COMEEE! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0