Cup Denmark

Heeej bloggen!

Idag kom jag hem från en fotbollscup i Danmark. Det gick som det gick men vi hade det jääävligt kul i alla fall!! Hann aldrig blogga innan cupen.

I onsdags var jag på Fjordfestivalen i Uddevalla och kollade läget lite med mamma. Mysig dag!

I torsdags åkte vi halv tio till Danmark, Ishöj. Det var en lång men rolig bussresa. Senare mot kvällen när vi hade checkat in på skolan där vi skulle bo drog vi in till själva Köpenhamn och käkade och kollade runt lite, gick längs Ströget. I fredags hade vi två matcher, en mot ett lag från USA och en mot ett norskt lag. På kvällen var det ett as roligt nöjesfält som gällde. Bakken hette det och vi hade sjukt kul! Åkte massa karuseller, blev blöta och köpte sockervadd. Igår, lördag hade vi också två matcher. En mot ett svenskt lag och en mot ett annat norskt lag. På kvällen var det disco och det var också riktigt roligt, men varmt som fan!

Idag hade vi en match, mot Kosovo, som vi vann. Ett bra avslut på den cupen! Efter matchen kollade vi bara på en match som några killar vi träffade där spelade och sen var det hemfärd. Stannade och åt på bästa Donken också!

Men är väldigt trött efter den här helgen i alla fall, så idag kommer jag nog lägga mig lite tidigare. Bilder kommer nog någon dag, tog dock inte så många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0