Back on track!

Heeej bloggen!

Idag började skolan och nu är lovet slut. Fan vad jobbigt! Lovet har gått så snabbt, känns som vi nyss fick lov och nu är det över? Sjukt asså.. Jullovet har i allla fall vart jättebra, har vart med en massa o.s.v. Var bl.a. på Torp med Sara i lördags och fick köpt en tröja där. Käkade på donken också och sen på kvällen var det filmkväll med en massa girls.

Det positiva med att skolan är igång är väl att man går tillbaka till rutinerna och ser fram emot helgen mer, men vill fortfarande ha lov :( haha. Jaja, får tänka positivt. Denna veckan hoppas jag blir rätt lugn i skolan. Vi borde inte få någon läxa eller nåt jobbigt att göra i alla fall, annars!!! Hehe. Ska vara med Jenny snart och jag hade velat träna (fast jag är sjukt trött, somnade fem inatt och gick upp halv åtta, alltså två och en halvtimmas sömn inatt…) men hon ville inte, hehe, så det får bli något annat. Blir spinning på onsdag med Daniella istället och fotbollsträning imorgon som vanligt! Vi hörs, puss ♥


Min bror och jag på Nyår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0