Veckan som gått

Hej!

Oj, har inte bloggat på snart en vecka. Men har varit rätt upptagen med skolan och så. I måndags och i tisdags pluggade jag mest till ett prov på onsdagen. I onsdags var jag med Virre, Eve, Jenny och Sofia och vi hade det bara allmänt kul! I torsdags drog jag till en fritidsgård med Jenny och Eve och igår var jag hela kvällen med Virre. Haha, intressant läsning men vill skriva vad jag har gjort så att jag kan kolla tillbaka i bloggen om några år och se vad jag gjorde.

Och just det ja, det är ju förfan SPORTLOOOOOOOV NU! Så himla obeskrivligt skönt är det, det kunde inte kommit lägligare. Igår hade vi tre muntliga nationella prov i skolan och inga andra lektioner, så vi fick sluta tidigare, typ runt kvart i ett. På lunchen mellan proven drog jag, Jenny, Linnea och Rasmus och käkade kebabtallrik och annat. Riktigt gott! Drog till stan en sväng med pappa igår också för att köpa presenter till mamma som fyller år imorgon!

Idag vaknade jag upp runt tio, av att solen sken och klarblå himmel! Underbart att vakna till det. Snart ska jag nog ut och gå med mamma och sen blir det frukost. Ha en bra dag! ♥

Btw; Måste bara länka denna http://video.se.msn.com/watch/video/ulrik-munther-born-this-way/6f6vj9tq. Ulrik Munther sjunger Lady Gaga's nya "Born this way". Hur grym är han inte?!?!?!


Jenny förra lördagen på väg till spinningen. Eftersom att vädret var lika fint där som idag så tog jag denna, hehe




Det var ju Alla ♥ Dag i måndags också! Då gjorde vi tacos OCH våfflor här hemma, haha. Bra dag! Rosor och kort från mamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0