Tråkiga söndag

Hallå!

Vaknade kvart i tio idag, det är tidigt mot vad jag brukar vakna. Gick upp och åt en stor god frukost och nu sitter jag här. Klockan fyra är det träning och efter det måste jag nog kolla lite på engelskaglosor som jag har tills imorgon. Nu ska jag ta på mig, hoppas att man kan göra något mer roligt av denna söndag!

Hade förresten en skit bra kväll igår med Veronica och Evelina. Vi kollade på Melodifestivalen, dunkade musik och hade det bara allmänt grymt! Gött att Danny och han där rapparen gick vidare. Dannys låt var ju riktigt bra, värsta partylåten, och den andra låten som gick vidare, där var ju Christoffer Hiding med och sjöng. Han var min favorit i Idol, så blev as glad när han kom fram där och sjöng, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0