Nationella prov

Hellooo!

Denna dagen har bara varit skit, haha. Vet inte varför men den har bara inte kännts bra. Idag var det ju nationellt prov i svenska, och vi får se hur det gick. Det känns inte så bra nu när jag tänker efter, hade lite mer att skriva på sista frågan men hann inte. Hoppas det gick bra i alla fall.. Vi fick sluta direkt efter svenskan så då drog jag hem och åt nudlar och senare ikväll är det träning. På torsdag är det nationellt prov i svenska igen, får hoppas det går bättre!

Igår var jag med Becca och gjorde pannkakor och annat. Senare på kvällen pluggade jag lite och drog till jätten med Virre. Till sist blev det såklart Jersey Shore!


Rebecca på Espresso House, Överby för några veckor sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0