I see you looking, yeah you looking over my way

NEMEN HEJ!

Igår var det ju 24 timmarsspinningen och det var sjukt kul! Först spann jag sex till sju, sen drog jag på Club Turbin med en massa och sen skulle jag ha ett till spinningpass 2-3 på natten, så det blev ingen sömn däremellan. Fan vad kul det var på Turbin och fan vad kul det var att spinna! Mitt sista spinningpass hade världens snyggaste DJ som bara spelade grymma, nya och populära låtar. När det är bra musik till blir man ju extra peppad och med en snygg DJ man kan kolla på!

Idag gick jag och Jenny och kollade de två sista passen på spinningen och det sista passet var så kul att se på. Alla var så peppade och alla ledarna sprang runt och taggade alla och ja, det var bara allmänt coolt! Sen var jag med Jenny och några fler och vi drog till en fritidsgård. Haha, vi hörde verkligen inte hemma där först kände vi, men sen blev det chill och då kom Evelina också. Nu är jag sjukt trött, la mig ju runt fyra efter spinningen igår så inte så konstigt. Godnatt babes! ♥

Bilder från spinningen kommer imorgon!


Rolig bild, men det fanns i alla fall DJ Hero att testa på på Friskis&Svettis. Jag ägde men Jenny däremot var lite mindre erfaren.. Haha, nej skoja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0