Grym helg!

Heeeej!

Har haft en riktigt bra helg! I fredags sov jag ju hos Virre. Vi var som vanligt uppe väldigt sent så snacka om att jag var trött på lördagen. På lördagen så skulle jag sova hos Maria men innan vi träffades gjorde jag våfflor till min sjuka familj, snäll som jag är, hehe. Sen träffade jag Maria och vi hade en jätte mysig kväll med film, massa gott och tända ljus! Vi la oss också väldigt sent så jag var återigen väldigt trött igår (men värt!). Igår pluggade jag lite och hade träning. På kvällen efter träningen blev det Big Brother!

Nu är lovet slut och det är bara och ta nya tag och köra på tills nästa lov! Det var en riktig pina och gå upp imorse kan jag lova.. Men skoldagen gick bra och nu är jag hemma. Ska dra till gymmet med Vilma nu, efter det käka och sen måste jag nog plugga lite. Puss ♥


Våfflor made by; me. Haha, så fult!






Hemma hos Maria. Man ser inte så bra men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0