Gamla tider

Hellooo!

Idag har jag varit riktigt trött efter helgen, har gjort något hela tiden. Men det var som vanligt träning idag och jag drog mig dit. Vi fick sluta lite tidigare eftersom att det var så halt så man halkade hela tiden. Jenny ska vi ju inte snacka om, haha. Efter träningen hittade jag en massa gamla skolkataloger från när jag var liten. Hur fan såg man ut, i typ 4an?! Haha. Snart ska jag duscha och ikväll blir det Solsidan. Har sett det typ två gånger lite grann bara men ska väl börja kolla flitigt på det för att alla andra gör det, hehe.

Har tyvärr inte orkat lägga in bilderna från spinningen än, men de kommer nästa vecka någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0