FREDAG!

HALLÅ DÄR!

Äntligen fredag! Gud vad man längtar till denna dagen varenda vecka. Idag är det 24 timmarsspinningen som gäller här i Trollhättan. Mitt fotbollslag är med och spinner och jag ska spinna 6 till 7 senare ikväll och 2 till 3 inatt. Vi var med förra året också och det var as kul då. Man blir sjukt peppad, så nu kör vi igen! Ska äta snart och sen bär det av till spinningen. Efter spinningen vet jag inte vad jag ska göra. Massa grejer som händer men vet inte vad jag ska välja, haha.

På tal om att välja, nu har jag valt vilken linje jag vill gå på gymnasiet. 1:a val: Omvårdnad, 2:a val: Natur, 3:e val: Estet och 4:e val: Hotell och Tursim. Haha, onödigt att välja så många egentligen men jag gör det för säkerhets skull ;)

Bloggade aldrig igår, men då gjorde jag inget speciellt. Det var ju nationellt prov i svenska igen, uppsats, och självklart försover jag mig just då. Jag vaknade tjugo i nio och vi började tio över nio, haha. Jag skulle gått upp klockan åtta på morgonen och hade ställt klockan på 20.00 då, hahaha, någon är ju borta! Som tur var så hann jag, men fick stressa som en.. aa jag vet inte vad!




Förra året på spinningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0