Jullov!

Hello!

Har pluggat till ett prov som jag skulle haft i onsdags, denna veckan, men så blev det inte av.. Så det är därför jag inte hunnit blogga något.

Men i måndags blev det i alla fall plugg för det mesta då men jag hade också mitt sista luciauppträdande, inför kommunfullmäktige. Lite sorgligt är det men ändå skönt. Shit vad stressigt det var de två veckorna (till och med mer) med lucia alltså, men det har varit en rolig upplevelse och jag har fått många nya minnen och vänner samtidigt! :) Haha, vad vuxen jag låter, men så är det! Hade också sista solon innan uppehållet också. Självklart sjöng vi jullåtar!
I tisdags pluggade jag också, och gjorde inte så mycket mer. Fick plugga rätt mycket eftersom det är mycket att läsa på till provet. Jag skulle egentligen ha gjort det förra veckan men jag hade lucia då så fick göra det denna veckan, men så blev det inte av heller.. Så istället ska jag göra det efter våran praktik, men jaja, det får gå. Sen hade jag bara två lektioner i tisdags också, och världens håltimma emellan. Det har varit väldigt lugnt i skolan denna veckan, gött det! Hade till exempel sovmorgon i måndags, bara två lektioner då med, chill på tisdagen och igår hade de flesta i klassen matteprov, men inte jag för jag har redan gjort det, så då fick vi sluta en och en halvtimme tidigare. Då drog jag och Emma till Överby och jag fick köpt den sista julklappen, till min bror, och så käkade vi där. Sen var det dags för träning på Volvo, och när jag kom hem klädde vi granen och kollade på roliga klipp och en massa annat. Skrattade sönder igår alltså, haha! La mig nästan halv två faktiskt. för att jag satt och kollade på Ernst jul mitt i natten, haha. Men det är ju så mysigt!

Idag, torsdag så började vi kvart över nio och så pratade vi bara med klassen lite och fick fika, och sen gick vi ner till aulan för en liten julavslutning med uppträdanden och tal och sånt. Slutade elva ungefär! Och nu.. så är det ÄNTLIGEN JULLOV! Fyfaaan vad det är underbart alltså! Som jag har längtat och som man kämpat denna terminen. Det har ju varit så mycket i skolan. Men det känns så sjukt underbart nu, och på lördag är det ju Julafton! Redan liksom? Känns som vi nyss kom tillbaka efter höstlovet typ, haha. Men nu ska jag i alla fall kolla på dagens avsnitt av julkalendern och sen ska jag kolla gamla julkalendrar också, typ "Julens hjältar" osv. Haha, TÖNT är jag, men älskar man julen så gör man!

Jävlar vad mycket text det blev, haha! Läs det ni orkar.


Haha, otroligt ful, men orkade inte fixa bort den vita bakgrunden runt luvan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0