VM i friidrott

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

FUCK ALLTSÅ, DET ÄR INTE SANT. Sitter helt spänd och är nästan helt säker på att Usain Bolt ska vinna VM i 100-metersloppet. MEN, så tjuvstartar någon. Jag tänkte bara: Det får inte va Bolt, det får inte va Bolt.. Men det var det. FAN säger jag bara. Han är fan den bästa och förtjänar att vinna, så tjuvstartar han, och då blir man ju diskad. Hatar den regeln! Blev så jävla arg. Haha, ni ska bara veta hur jag levde mig in i det.

Har haft en riktigt go dag än så länge förutom detta då. Nu blir det i alla fall Överby med mamma och sen ska jag träffa Becca. Ha en bra söndag!


Man hade gärna sett honom såhär glad idag


och se han göra sina gester




Men nej, han blev diskad och Johan Blake vann istället, men som tur är är han också jamaican så det var bra. Nu får vi hoppas att Bolt vinner 200-metersloppet istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0