Sol och bad!

Hallå bloggen!

Vaknade för en liten stund sen. Idag är det jätte fint väder så det blir nog bad idag igen.

Igår var aldrig jag och Jenny på badhuset för det var rätt mycket folk och så, så vi drog till kanalen och badade istället, och lade oss på gräset och solade lite. Efter det gick vi in till stan och köpte jordgubbar och satte oss och åt på bryggan. Mysigt! Mot kvällen drog vi till Sara där en massa andra tjejer i klassen var. Hela kvällen var vi där och snackade och sånt, fick hamburgare också, haha. Gott!

Nu ska jag fixa mig lite. Ha en bra dag! ♥


Jag och Rebecca i Stockholm. Ska ladda upp bilder från där någon dag, har en del därifrån, men så länge så kommer dom lite då och då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0