Junkfest

Hejsaaan!

Vaknade värsta tidigt idag, tjugo över nio?! Fett jobbigt när man vill sova längre.. Jaja, låg där ett tag och gick upp och åt frukost. Nu kom jag ganska nyss hem från Överby där jag har varit hela dagen med Jenny. Vi drog till Junkfest först och kollade läget men det regnade så mycket så efter ett tag drog vi in till Överby då och kollade lite. Fick köpt ett par jeans och så käkade vi på bästa Briggen också, sjuuukt god mat där!

Nu taggar jag för ingenting med hög, grym musik, men ikväll blir det lugnt. Ska nämligen ha myskväll med Maria. Perfekt i detta regniga väder vi har här Trollhättan idag!

Förresten, kom på att jag drog till gymmet med Hanna efter skolan igår. Seeen pallade jag plommon med Jenny, bara så ni vet, haha.


Tatuerade mig idag =) haha, ne, men fick sån här låtsatstatuering på Junkfest, hahaha. Cooling! Var bara tvungen att ta en


Massa klistermärken, haha vad fult när jag kollar upp där


Och så gratis Monster på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0