Härlig dag!

Fan vad jag är trött!

Har vart trött sen klockan tolv men går fan inte och lägger mig, haha.. Dagen har spenderats på Garddis med Jenny, Sara och Sara i alla fall. Solen försvann efter ett tag så vi var inte där så länge, men en del bad och sol blev det ändå. Efter stranden kollade jag och Jenny match och sen drog jag hem och tittade på Allsång på Skansen med mami. Det är allt mysigt det programmet, eller vad säger ni? ;) haha, äkta sommar! Sen kom Daniella hit och vi hade en mysig kväll med film och gott till.

NU ska jag lägga mig. Godnatt! ♥






Hahaha, Danni skickade dom ikväll. Detta var innan sommarlovet någon gång, haha, så fula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0