Halmstad

Hallå bloggen!

Är faktiskt i Halmstad nu. Kom hit igår, fredag runt sextiden. Är här för att hälsa på mina två bröder som bor här. Fredagkvällen spenderades med Andreas och hans kompis Dan hemma hos Dan. Där gjorde brodern gööör go mat och sen drog vi till Hemmakväll och hyrde film och köpte godis. Skyline hyrde vi, och den var bra tycker jag. Världens snyggaste kille med också!! Sen drog vi hem och sov i Andreas stora lägenhet, sjukt stor är den så det är ballt. Btw, så ääälskar jag verkligen Halmstad. Staden är så sjukt fin på sommaren också, vill fan flytta hit!

Idag jobbade Andreas så jag gick på stan själv och kollade i några timmar. Híttade en skjorta, köpte glass och kollade på någon Beach Summer grej som höll på där. Trevligt! Sen blev det lite party för att Andreas kompis fyller år, så vi drog till stranden och grillade och sånt med några fler och sen hem till Olleee och chillade. Sen skulle Andreas och hans kompisar ut på krogen så då träffade jag min andra broder Timy, haha, och kollade bio, Captain America 3D. Den var inte jätte bra, men bra var den, helt okej liksom.

Så inatt sover jag hos Timy och imorgon blir det troligtvis hemfärd, kaaanske stannar till måndag =) Nu blir det sovdags, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0