En heldag i Göteborg/Lotta på Liseberg

Hemma nu efter en hel dag på Liseberg, eller aa, nästan. Vi tog halv två bussen och direkt när vi kom dit köpte vi Subway och tog med oss till kön på Liseberg. Vi stod rätt länge och trodde inte vi skulle få alls bra platser för det var sån kö, men bästa Emelie, Sara och John höll platser åt mig, Rebecca och Albert så vi satt as långt fram! Lotta på Liseberg var så sjukt bra ikväll ju? Inte bara för att jag var där men det var ju sista programmet för säsongen och grymma artister med så det var bäst! Riktigt glad att vi drog dit. Vi tänkte inte det först men vi körde på! Har haft en as grym dag i Göteborg med goa människor i alla fall!

Nu måste jag sova, ska upp åtta imorgon för att åka till Smögen med Jenny, så vi hörs nog inte förrän imorrn kväll. Godnatt! ♥


Lägger bara upp en bild nu, måste sova så resten kommer kanske imorgon eller nåt. Vi ville verkligen få en bild med Tomas Ledin, så efter Lotta på Liseberg ställde vi oss bakom scenen där alla artister går ut efteråt (alla i gänget stod och väntade på Tomas men jag stod och väntade på Eric Saade, haha) och väntade i typ en timme. Sen säger en funktionär att Tomas har gått för ett tag sen till sitt hotell, vi ba åååh nej, haha. Men trogna fans som vi var så gick vi till hotellet. Där fick vi inte heller tag på honom men precis när vi tänkte gå så kom han ut ur hissen och jag ba: Tooomas, kan vi få ta en bild med dig. Haha, så vi fick våran bild vi kämpade för!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0