New York!

Godmorgon bloggen!

Igår var det ännu bättre väder än i lördags, det blåste inte lika mycket, så det var skit skönt! Började dagen med en frukost och gymmet och senare träffade jag Veronica och Evelina. Vi mötte även Daniella och Linnea som vi stannade med en stund och spelade lite fotboll, hehe. Senare grillade vi kött och lax och grejer och efter det drog jag till stan med Maria för en fika. Vi satt där med filtar och bara snackade, jättemysigt! Klockan var ungefär halv elva när jag kom hem men jag träffade Rebecca och Hampus en stund också och började typ packa, haha. Alltid i sista sekund!

Vi ska åka runt fem till landvetter snart och jag är långt ifrån klar. Men ville bara säga att jag drar snart då och hoppas att alla har det bra här hemma så länge medan jag drar till underbara NEW YORK i två veckor!!! Har inte fattat det än, att jag ska dit. Det är fan min drömstad alltså! ♥

HA DET GÖTT HÄR HEMMA. NEW YORK, NU KÖÖÖR VI!!!


Kommentarer
Postat av: världens bästa veronica steen

omg, ny proffe d1rr jenii

2011-05-12 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0