Överby igen

Hallå där!

Var ju ledig idag med så jag drog till Överby igen och frågade runt om prao. Jag fråga typ överallt och ingen tog emot praoelever eller så hade dom redan folk, fyfan. Får hoppas det fixar sig ändå! Jag köpte ett par peace-örhängen på JC också, kan visa en bild nån dag. Sen kom mamma och skulle hämta mig men då blev det att vi åt där idag igen, en kebabtallrik blev det och sen fick jag en lyxshake till efterrätt, haha. Tror ni jag var mätt sen eller? Då skulle jag ju träna sen också, men det gick bra. Nu måste jag kolla lite på mina engelska och franska glosor, kram!


Haha, en dag när jag och Jenny var på Överby med några fler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0