Grym lördag!

Hej bloggen!

Igår var jag ju som sagt på Liseberg med tjejerna hela dagen. Vi hade sjukt kul, åkte massa karuseller, åt mat och köpte massa gott. Fyfan vad kul det var, älskar er tjejer! Vi kom hem runt halv tolv och då följde Daniella med mig hem och sov här. Nu har hon gått hem och jag har nyss duschat. Senare ska jag kolla på en fotbollsmatch, killarna spelar. Egentligen skulle mitt lag ha match idag men den blev inställd. Ha en skön söndag ♥

Här kommer några bilder från Lisberg:


Nästan framme vid Liseberg




Linnea och Jenny i Jukebox


Slänggungorna


Danni och Linnea




Balder


Spinrock


Kanonen, hann dock aldrig åka den


Colorado, fyfan vad blöta vi blev i den!


Älskade Sagoslottet




Fångade inte Jenny så bra på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0