Kanske tillbaka!

Hej bloggen!

Har haft en paus ett tag nu och hade väl tänkt och börja lite smått igen, men vi får se hur det går. Har mycket plugg och annat nu så är lite upptagen, men ska göra mitt bästa.

Det har hänt rätt mycket sen jag bloggade sist. Jag har fått tillbaka min kamera, köpt ny mobil, en ny snygg vinterjacka, haft moppeprov som jag misslyckades på första gången men klarade det andra gången, haft matteprov som inte gick alls bra och mycket annat.

I fredags slutade jag en timma tidigare i skolan så det var sjukt skönt! På kvällen drog jag till Ida där Evelina, Sofia och Veronica också var. Vi myste framför Idol, en väldigt lugn kväll. Och självklart tog jag moppen dit eftersom jag har fått körkortet nu som jag hämtade ut i fredags, hur grymt?! Igår, lördag, så var jag på Model Lab i Göteborg med Daniella (mamma och pappa var med också ;)). Det var sjukt kul! Först blev man sminkad väldigt bra och sen fotades man och fick sedan välja ut några foton man ville köpa. Jag köpte fyra stycken, blev väl inte så jätte nöjd med bilderna men tog dom bästa. Kan nog visa någon dag. Vi var i Göteborg hela dagen och på kvällen drog jag till Jenny för att sova där. Hide and seek gick på tvn på kvällen så den tittade vi på, och Paradise Hotel. Skön kväll och natt och idag vaknade vi runt halv elva och chillade bara. Nu är jag hemma och ska snart baka tror jag, har inget annat för mig, haha. Och så måste jag nog plugga lite också, fyfan vad tråkigt.

Men den här helgen har bara vart grym så lite tråkigt måste man väl också ha ;) Ha en bra dag ♥

Lite bilder från senaste:

Trolldagar


Evelina och Veronica


Jenny på slöjden i skolan


Daniella. Haha, fan vad goa vänner man har!


Min lilla Julia


Fasters ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0