HÖSTLOV!!!

Hallå dääär!

Bloggade aldrig igår för då pluggade jag till mitt hemkunskapsprov som jag hade idag, hade franska läxa också. Sen var jag på Överby igår också. Hittade lite grejer, ett par jeans, en t-shirt, en sminkväska och ett nagellack, rött. Kan visa senare eller i helgen! Men nu till det bästa: ÄNTLIGEN HÖSTLOOOOOOOOOOOOOV! Fyfan vad gött det är, har haft två prov i veckan dom senaste tre veckorna, det har varit plugg hela tiden, och nu är det äntligen lov. Så sjukt skööönt!

Ikväll kommer Sara hit och vi ska se en film vi hyrde förra veckan, Everybody's Fine med bl.a. Drew Barrymore. Nu är jag as hungrig, det blir kinamat snart, HÄRLIGT! ♥


Jag och Sara i sjuan. Haha, söta ju?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0