Grym kväll!

Hallå bloggen!

Hade en sjukt rolig kväll igår med tjejerna i klassen! Dom flesta var utklädda och hade sjukt bra klädsel. Vi åt pizza, gick ut och sa bus eller godis, haha, och så kollade vi på Fredag den 13:e. Jag trodde den skulle vara läskigare än vad den var, den var mest läskig i slutet. Efter filmen blev vi jagade av Julia och Daniella i hela huset, haha. Alla drog hem rätt sent.

Idag fick jag gå upp tidigare, för jag och några fler skulle ta hand om tipspromenaden som var på Stip. Jag vann faktiskt en chokladask där, hehe. Jag ställde klockan på fem i halv nio, men då kom jag på att inatt så ställdes ju klockan bak en timma, så fick sova en timma extra, sjukt skönt. Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt men ikväll är det Beck på tvn som gäller!

Jag hittar inte min USB-sladd så kan inte lägga in bilderna jag tog igår än, men ska leta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0