Teen mom

Hallå!
Inatt somnade jag runt halv tre, tre någon gång så jag sov till typ halv ett idag. Gött att sova ut! Åt frukost när jag kom upp och satte mig vid tvn och kollade Teen mom på MTV. Har kollat på det hela morgonen. Såg i tidningen också att Lady GaGa hade varit grym igår när hon uppträdde i Stockholm. Bad romance och Poker face fick 5+, Telephone var strålande och stenhård, Just dance var ett blixtrande shownummer och basen var tung, haha. Grymt, vill se henneee irl!
Senare ska jag till Rebecca där Hampus också ska vara. Vi ska ha filmkväll för att Rebecca fyllde år i torsdags. Nu ska jag kolla tv igen.
Ha en bra dag. Kram!
Maci, Ryan och Bentley i Teen mom. Ryan är så sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0