Grymt!

Hej bloggen!

As grym kväll igår. Jag, Jenny, Julia, Sara, Hanna, Elin och Agnes gick runt och kolla bilarna på cruisigen ett långt tag. Efter några timmar blev det kallt och då drog vi in och käka korv med bröd som Julias pappa grillade till oss. Älskar nattkäk! Så snackade vi och myste. Kom hem någon gång efter tolv. Såklart så träffade vi ju massa annat folk på stan, alla var där typ.
Idag är det ju mors-dag, så grattis mamma, jag älskar dig! ♥ Jag har match idag mot hjärtum borta, har fan inte lust med det idag egentligen. Är så trött efter gårdagen och vaknade först runt tio kanske, fast somnade om sen som tur var, till tolv.

Förresten, Tyskland vann ju Eurovision Song Contest igår, vad tycker ni om det? Om låten och henne? Jag gillade inte alls låten först när jag hörde den i tisdags men sen har jag hört den mer och mer och började faktiskt gilla den så jag är glad över att Lena vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0