Dåligt bloggande

Hej bloggen!
Förlåt för dåligt bloggande, bloggade aldrig igår. Men igår så hade jag sovmorgon, as gött, för vi hade friluftsdag. Vi gick runt i skogen till en massa stationer och sånt där, 6 km gick vi. På kvällen sedan så skulle jag och mitt fotbollslag tillbaka dit för att springa en mara. Marathonstafetten heter det loppet som vi skulle springa. Då skulle man springa 18 varv sammanlagt och alla tjejer i laget sprang ett varv var förutom vissa som sprang två varv. Det var kul i alla fall! Men var väldigt trött idag efter det.
Idag har jag haft skola och snart ska jag göra mat. Ikväll blir det träning, bloggar nog innan den börjar. Kram!
Jag, Jenny och Sara L gjorde raggmunkar och stekte bacon i tisdags på hemkunskapen ;)
På en station igår på friluftsdagen så kastade vi stövel, så här bra kastade Ludvig :)




Jag och Jenny i skolan
Lisa och Hanna, snyggingar
Dålig bild, tagen med Sara Ls mobil. Jag och Jenny igår på friluftsdagen!

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

okej ;) typ inge :P

2010-05-27 @ 16:13:06
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0