Baby

Hallå!
Har knappt hunnit blogga idag. Jag vaknade kvart över sju av väckarklockan och kände mig rätt pigg, helt sjukt efter denna helgen som varit med knappt någon sömn. Men det var ju bra. Drog till skolan som slutade tre, sen drog jag ;PpPpPPp, HAHA, skoja. Älskar dom grupperna på facebook men börjar tröttna lite. Haha, vadå byta samtalsämne? Efter skolan i alla fall så gjorde jag plättar och sprang sedan ut med Daniella på sandhemsspåret en kortis. När vi hade joggat stack jag hem och drog till överby med mamma för att hitta skor till konfirmationen och skolavslutningen. Jag hittade några fina men ska till stan och kika lite först innan jag bestämmer mig. Provade några klänningar också eftersom jag ångrade mig lite med den klänningen jag har köpt men det blir nog den jag tar, jag byter inte nu. Den är skit fin! Ska lägga mig nu, är sjukt trött, men vi hörs imorrn. Sov gott! ♥
P.S Kan bli dåligt bloggande imorgon med för direkt efter skolan ska jag till någon sak med konfirmationen och efter det är det träning så efter åtta någon gång blir det bloggning!

Lite bilder från Landskrona!







Vi stökade till i rummet med en gång ;)


Grilltimeee


Framsidan


Påväg hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0