Underbart!

Hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte direkt haft någon lust att blogga det senaste för att det har varit så fint väder. Det är sjukt fint väder nu, varmt och solig, klarblå himmel. Så jävla gött, sommaren är här som fan!!! ;)
Igår hade jag ingen skola för då var jag med mitt skolfotbollslag och spelade skol-VM. Vi kom trea, så fick bronsmedalj och grejer. Sen sjöng jag duett på en konsert också. Idag har jag bara varit på två lektioner i skolan, fick ledigt nu i eftermiddag för att kolla på student. Jag kollade aldrig på nån släkting utan bara en vi känner. Shit vad kul det är för alla som tar studenten idag. Det är underbart väder och allt och fatta känslan dom har nu när dom är fria från skolan! Nu ska jag äta grillat kött och färskpotatis/potatisgratäng. Jajemen, sommaren är här! ♥
Bilder kommer senare från idag, här kommer några från cruisingen förra lördagen!



Tjejerna på cruisingen utanföre Julias hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0