Eclipse

HEJ BLOGGEN!

Kom hem från kusten idag. Fyfan vad grym, sjuk, rolig, galen och helt otroligt underbar midsommarhelg det har varit. Massa roligt folk var där och festerna har varit galna. Fan vad jag längtar tillbaka nu, det var helt sjukt bra! Vi åt god mat, festade, badade, solade och massa mer. Går fan inte att förklara hur grymt det har vart! Men idag kom jag i alla fall hem efter en vecka på kusten. Drar dit nästa vecka igen. Men var tvungen att åka hem idag för ikväll ska jag på bio, Eclipse, med Daniella, Vilma och Jenny och sedan sover jag hos Danni. Och i helgen är det Skadevi Cup som gäller. Bilder från helgen kommer, kanske imorgon eller så dröjer det ett tag till ;) Vi hörs nog imorrn, PUSS! ♥


Inte världens bästa bild men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0