Bröllop

Hej bloggen!

Idag har jag varit på moppekurs, jag körde bara moppe i en timma. Sedan handlade jag med pappa och senare ska jag kanske vara med Danni. Men först är det våran kronprisessa Victoria och Daniels bröllop! Mamma ser det som något jätte stort, vilket det är, hehe, så jag ska kolla på det en stund i alla fall med mat och tårta till efterrätt och grejer, haha. Jag tycker det är skit kul att dom gifter sig så jag vill ju såklart se en del av det, någon mer som ska se det?


Våran fina prinsessa, haha ♥

Btw; jag såg Victoria och Daniels konsert igår på tvn lite grann, och jag höll på att börja lipa när det kom in en massa barn på scenen och sjöng för dom, haha, så himla fint var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0