Badhuset

Hallå där!

Inatt sov jag hos Daniella, sjukt mysigt. Och idag skulle vi till badhuset eftersom att det har vart grymt väder så vi fick gå upp typ runt halv tio-tio. Var verkligen skit trött för vi somnade ju rätt så sent. Men Danni skippade att följa med så då drog jag till badhuset runt elva med Jenny, Sara L, Sara och Julia. Skit kul var det, vi badade som fan och solade en del, är sjukt bränd på hela baksidan av kroppen nu. Vi drog typ runt fyra för vi hade träning senare. Är så himla trött efter dagen nu så jag ska fan sova snart, eller i alla fall lägga mig. Men måste packa in lite saker i husvagnen först för imorgon drar jag med familjen till kusten. Ska bli så jäkla gött! Vi hörs imorrn innan jag åker runt elva, puss&kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0