Some pictures

Jag har ju inte lagt upp så mycket bilder från dagarna nu på det senaste för att det inte har funkat men nu funkar det så här har ni några bilder!


Badhuset med Jenny, Sara, Sara och Julia




Trampbåt i Hafsten med Rebecca, Hampus, Gabriel och Marcus














Underbara Hafsten!




Färjan till Lysekil


Sofia och Johanna påväg upp till Hafstenstoppen


Rebecca on the top!


Världens utsikt


Mötte en orm på vägen ner


On the beach in Halmstad, Tylösand!


Andreas, bror!






Härligt vatten!




Någon såg ju SuperSnällaSilverSara och StålHenrik på fallens ;)


Adept!




Fotboll på kullen med vänner plus katten, hehe


Satt och chillade på bryggan på Fallens dagar!


Med Jenny och Vilma


Vilma skämde ut sig genom att springa i en boll på vatten, haha. Fyfan vad jag skrattade!


Fallens avlustades med fyrverkerier






Den sista raketen var awsomeee!


Vinbär har man ju inte ätit lite av i sommar


Härlig kväll med Evelina och Sofia..


och Veronica och Jenny såklart ;)




Tog lite randompics hos Becca igår






Läppstiftet som jag kallar det, i Göteborg idag!


Jag och Jenny på väg hem i bussen. Haha, fan vad galet det blev, jag tror alla på
bussen tyckte vi var as störande.

Sådär, här var det en del bilder ja, men det är sånt man får räkna med ;)




Kommentarer
Postat av: jenny benny booo

sexiga bilder du har hittat på mig :)

2010-07-30 @ 20:45:26
Postat av: jenny

haha, visst haaar jag :L

2010-07-31 @ 17:09:08
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0