Fallens dagar

Hej bloggen!

Jag gick ju upp kvart över sju imorse för att köra moppe och det gick bra. Snart kan jag ta körkortet! Resten av dagen har för det mesta tillbringats i stan med Vilma och Jenny. Det är ju fallens dagar här i Trollhättan nu så det kan man inte missa. Det är grymt där eftersom att man träffar en massa folk och kan gå runt och kolla och så, mycket mer gör man inte, haha. Men imorgon ska en massa band spela och bl.a. Adept ska spela så då måste jag se! Jag älskar Adept, så jävla grymma!

Här kommer en låt med dom:


I början kanske den inte låter så bra men lyssna på hela. Jag gillar nästan verkligen all musik, nu på senare så har jag börjat gilla låtar i denna stilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0