Åska

Hej bloggen!

Det blir ju som sagt dålig uppdatering nu när jag är i Halmstad hos min bror.

I söndags var det jätte varmt som alla andra dagar och en del sol så vi drog till stranden, Tylösand och badade och solade, härligt! Vi var där nästan hela dagen och sen på kvällen var det ju dags för fotbolls-VM, Holland - Spanien. Och Spanien vann ju, som jag ville, shit vad glad jag blev alltså. Jag skrek som fan av glädje, haha. Sen gick jag och lade mig. Det är svårt att sova här för det är så himla varmt så man svettas vad man än har på sig.

Igår var det finaste dagen så vi drog till stranden igen. Där var vi hela dagen och kom hem rätt sent. Vi gjorde mat och åt den halv tio på kvällen, haha. Sen var det en bra film på tvn som jag såg också. Inatt har det åskat en del, världens blixtrar också så det blev inte mycket sömn inatt alltså. Vaknade hela tiden typ.

Men idag är det mulet så vi ska bara ta det lugnt. Mamma vill till någon kyrka så vi ska dit nu. Sen får vi se vad som händer. Nu blev det mycket här, puss! ♥

Det är jätte tråkigt att jag inte har några bilder här men det är ju roligare med någon bild i alla fall:


"Det kan hända dig" hette filmen jag såg igår, någon mer som såg den på trean? Bl.a. Nicolas Cage var med, bra film tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0