snabba cash

hej bloggen!

nu tror jag att det funkar o göra stora mellanrum och så igen, alltså nya rader. men är ju på en annan dator så det kanske är därför. men i alla fall...
i fredags var jag på snabba cash med rebecca. själva filmen var faktiskt bra, helt okej. men det bästa i filmen var ju att joel kinnaman (spelar frank wagner i johan falk) var med i den, och han är ju så sjuuukt snygg!!! jag dör typ när jag ser han. och i snabba cash har han inget skägg som han har i johan falk och då ser han mycket yngre ut, och är ännu snyggare, omg alltså! aja, nog om det.
i fredags förutom att jag var på bio på kvällen så var det ju skola, och efter skolan drog jag till överby med mamma. jag köpte lite kläder och sånt som behövs, kan visa bilder lite senare. igår så drog jag och jenny till stan för att leta praoplatser. vi frågade på stålverket och vi skulle ringa deras chef på måndag, HAHA. och sen på kvällen så hade jag, jenny och daniella filmkväll hemma hos jenny. vi såg på bombay dreams, haha, mysigt var det. idag ska jag nog vara med evelina. får se vad vi hittar på =) men ska käka färdigt min frukost nu, vaknade rätt sent idag. ha det bra så länge, bloggar mer senare! ♥
snygga joel kinnaman, kan ju konstatera att han är snyggare i snabba cash!
eller jag tycker han är lika snygg men dom flesta tycker så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0